Nejdůležitější tipy pro získání krásných snímků západů slunce

Nejdůležitější tipy pro získání krásných snímků západů slunce

Východ nebo západ slunce poskytuje magické osvětlení a umožňuje získání dramatických náladových snímků. Získejte naše tipy k úpravám nastavení expozice v souladu se snímacími podmínkami a rady pro potlačení reflexů a závoje v objektivu a tvorbu dramatických náladových snímků.

Začínáme fotografovat mořské scenérie

Začínáme fotografovat mořské scenérie

Moře je vynikajícím objektem pro vzbuzení pocitu dramatičnosti – od zachycení rychle se pohybujících vln až po sametový pohyb vody. Objevte různé možnosti fotografování moře.

Modrá hodina

Modrá hodina

Modrá hodina se považuje za jeden z nejlepších okamžiků pro fotografování v exteriéru. Díky pozici slunce pod horizontem tento časový úsek znamená, že obloha může mít sytě modrou barvu, ale barevné palety mohou sahat od odstínů oranžové, modré a červené až po zlatě žlutou. Přečtěte si následující informace a zjistěte, jak vám může měkké osvětlení pomoci získat vynikající detaily na snímcích.

Tip odborníka: Můj osvědčený objektiv NIKKOR

Tip odborníka: Můj osvědčený objektiv NIKKOR

Zjistěte, proč profesionální fotograf Vincent Versace neopustí svůj dům bez objektivu AF-S NIKKOR 28–300 mm f/3,5–5,6G ED VR. Tento všestranný objektiv s ohniskovými vzdálenostmi od širokoúhlého objektivu až po teleobjektiv je ideálním partnerem pro cestování.

Použití vestavěného připojení Wi-Fi fotoaparátů Nikon

Použití vestavěného připojení Wi-Fi fotoaparátů Nikon

Pomocí tohoto průvodce krok za krokem můžete snadno začít sdílet snímky. Nepotřebujete kabely ani žádné adaptéry – stačí vám fotoaparát, naše aplikace a chytré zařízení.

Tipy profesionála pro kvalitní portréty dětí

Tipy profesionála pro kvalitní portréty dětí

Naučte se, jak zachytit nálady, okamžiky a výrazy, které jsou zásadní pro nezapomenutelné snímky dětí. Portrétistka Tamara Lackey sdílí svá tajemství pro získání živých a krásných snímků dětí, které zachycují osobnosti před objektivem.

Jak pořídit lepší portréty

Jak pořídit lepší portréty

Posuňte svou portrétní fotografii na novou úroveň s odbornými radami, které poskytl Gary Small. Naučíte se, jak vytvářet kompozice klasických a moderních portrétů, jak vybrat správné pozadí a jak pracovat s dostupným i umělým osvětlením.

Principy neostrého zobrazení popředí a pozadí (bokeh) pro začátečníky

Principy neostrého zobrazení popředí a pozadí (bokeh) pro začátečníky

Objevte krásu tvůrčí techniky bokeh – měkkého, neostrého zobrazení pozadí (popředí), kterého můžete dosáhnout s využitím objektivu s vysokou světelností použitého při malém zaclonění. Získejte rady odborníků pro dosažení správného neostrého zobrazení a optimálního využití jeho účinků na snímcích.

5 jednoduchých rad pro správnou kompozici snímků

5 jednoduchých rad pro správnou kompozici snímků

Získejte rady profesionála k fotografické kompozici. Diane Berkenfeld vám pomůže objevit pravidlo třetin. Stanete se experty na umění správného umístění horizontu. Zvládnete vodící linie. A zjistíte, jak vytvořit vynikající kompozice portrétů, krajinářských snímků a makrosnímků.

Fotografování hmyzu a jiných malých živočichů

Fotografování hmyzu a jiných malých živočichů

Fotografování hmyzu a jiných malých živočichů může být velmi zábavné. Jediné, čeho se musíte odvážit, abyste nalezli zcela nový svět fotografie blízkých objektů nebo makrofotografie, je vyjít na vaši zahrádku.