Nikon Imaging | Česká republika | Europe
Použití vestavěného připojení Wi-Fi fotoaparátů Nikon

Použití vestavěného připojení Wi-Fi fotoaparátů Nikon

Pomocí tohoto průvodce krok za krokem můžete snadno začít sdílet snímky. Nepotřebujete kabely ani žádné adaptéry – stačí vám fotoaparát, naše aplikace a chytré zařízení.

Tipy profesionála pro kvalitní portréty dětí

Tipy profesionála pro kvalitní portréty dětí

Naučte se, jak zachytit nálady, okamžiky a výrazy, které jsou zásadní pro nezapomenutelné snímky dětí. Portrétistka Tamara Lackey sdílí svá tajemství pro získání živých a krásných snímků dětí, které zachycují osobnosti před objektivem.

Jak pořídit lepší portréty

Jak pořídit lepší portréty

Posuňte svou portrétní fotografii na novou úroveň s odbornými radami, které poskytl Gary Small. Naučíte se, jak vytvářet kompozice klasických a moderních portrétů, jak vybrat správné pozadí a jak pracovat s dostupným i umělým osvětlením.

Principy neostrého zobrazení popředí a pozadí (bokeh) pro začátečníky

Principy neostrého zobrazení popředí a pozadí (bokeh) pro začátečníky

Objevte krásu tvůrčí techniky bokeh – měkkého, neostrého zobrazení pozadí (popředí), kterého můžete dosáhnout s využitím objektivu s vysokou světelností použitého při malém zaclonění. Získejte rady odborníků pro dosažení správného neostrého zobrazení a optimálního využití jeho účinků na snímcích.

5 jednoduchých rad pro správnou kompozici snímků

5 jednoduchých rad pro správnou kompozici snímků

Získejte rady profesionála k fotografické kompozici. Diane Berkenfeld vám pomůže objevit pravidlo třetin. Stanete se experty na umění správného umístění horizontu. Zvládnete vodící linie. A zjistíte, jak vytvořit vynikající kompozice portrétů, krajinářských snímků a makrosnímků.

Fotografování hmyzu a jiných malých živočichů

Fotografování hmyzu a jiných malých živočichů

Fotografování hmyzu a jiných malých živočichů může být velmi zábavné. Jediné, čeho se musíte odvážit, abyste nalezli zcela nový svět fotografie blízkých objektů nebo makrofotografie, je vyjít na vaši zahrádku.

Alberto Ghizzi Panizza – Tipy pro makrofotografii

Alberto Ghizzi Panizza – Tipy pro makrofotografii

Alberto Ghizzi Panizza je jeden z nejvíce inovativních, talentovaných a jedinečných makrofotografů v Evropě. Tento Ital, jehož kariéra trvá už téměř dvacet let, je považován za mistra umění makrofotografie.

SKLÁDÁNÍ SNÍMKŮ PRO VELKOU HLOUBKU OSTROSTI A VĚTŠÍ ÚROVEŇ DETAILŮ U MAKROSNÍMKŮ

SKLÁDÁNÍ SNÍMKŮ PRO VELKOU HLOUBKU OSTROSTI A VĚTŠÍ ÚROVEŇ DETAILŮ U MAKROSNÍMKŮ

David Leaser byl po návratu z Amazonie inspirován technikou skládání snímků pro velkou hloubku ostrosti.

PRŮVODCE MAKROOBJEKTIVY

PRŮVODCE MAKROOBJEKTIVY

Makrofotografie je jedním z nejzajímavějších typů fotografie. Umožňuje divákovi spatřit detaily, které jsou pouhým okem těžko zaznamenatelné.